søndag den 9. december 2012

Sved på panden

Det mest fantastiske ved at have boet hos irske Kevin i Dublin, er uden tvivl at han ikke har tøvet med at introducere mig til sine venner..! Selvom Kevin selv er en middelaldrene herre på 53 år, så hænger han for det mest ud med sine venner, der er først i 30'erne. Hans fætter Paul, som også er en af hans rigtige gode venner, var hurtig til at spørge mig om jeg havde lyst til at spille lidt fodbold engang imellem.
'Engang imellem' har i mellemtiden udviklet sig til tre gange om ugen, hvor jeg har taget med ham ud og spille på kunststof - baner, i det indre - og ydre Dublin, sammen med en flok andre lokale irere.
Motion i løbet af ugen har været en enorm befrielse fra undervisningen på skolen og fordragene på universitetet! Derudover har jeg ovenikøbet fået især én kanon god ven(Paul), og vi har, inden min sidste uge i Dublin, snakket om at det nok ikke bliver sidste gang at vi ser hinanden..
Her er lige et par billeder, jeg har taget idag(søndag), efter én af vores faste ugentlige kampe...:








 - Nok det jeg kommer til at savne mest ved Dublin: Fodboldtræning og  
at hænge ud med Paul på billedet her..!


- Min bror Bjarke har ofte kommenteret mine ret skæve tæer, men her er et bevis på at de, efter en fodboldtræning, sagtens kan se endnu værre ud.. ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar