lørdag den 13. oktober 2012

Grønne omgivelser i det indre Dublin

På en sjælden solskinsdag i Irland(især på denne tid af året), tog Kevin mig med ned til en af Dublin's stoltheder: Den Nationale Botaniske Have.. Haven var noget større end jeg havde forestillet mig, og den ligger kun 15 minutters gang væk fra huset. Det er utroligt at tænke på, imens man går rundt i smukke naturrige omgivelser, at man faktisk befinder sig i den indre del af Dublin.
Efter rundturen i den botaniske have, tog Kevin mig med på en af hans fortrukne lokale pubs.. Jeg kan kun gætte på hvor mange øl den 53-årige ier har drukket igennem årene i denne pub..;) 






- Udstillingen af af græskar samt mange andre grøntsager og kornsorter, er alle blevet dyrket i den enorme have. Halloween, som denne høst lægger op til, er desuden oprindeligt en irsk højtid/tradition, selvom mange(inkl. mig selv) troede stammede fra U.S.A.









- Kevin fotograferet ved siden af et gigantisk rabarber-bed.



- Hver sommer nyder jeg synet og duften af min morfars stolthed, hans roser. Denne have fyldt med alverdens forskellige  roser. Jeg ville derfor ønske, at han kunne have delt denne oplevelse med ham..



- Det kan man da ihvertfald kalde en miljø-venlig bil.. ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar