onsdag den 24. oktober 2012

I want to ride my bicycle..!

Denne overskrift vil for de fleste musik-kendere referere til et fantastisk stykke musik, men overskriften skal tages i bogstavelig forstand.. Efter at have brugt utallige forgæves minutter på at vente på de evigt forsinkede bybusser i Dublin, besluttede jeg mig for at købe en cykel. Buskort er ret dyre herovre, så jeg bestemte mig for at købe en ordentlig cykel for at spare penge, samt få lidt ekstra motion.



- Fræseren her kostede mig hele 230 euro(inkl. lygter og lås), men jeg har heldigvis lavet en aftale med cykelhandleren om, at han om et par måneder vil købe cyklen tilbage for mellem 100 og 150 euro(alt afhængigt af cyklens tilstand).




- Ved sådan et bus-stoppested er det aldrig nemt at vide, hvor lang tid man kommer til at stå og vente...;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar